Introducere în Mintea ta

Comparând informația pe care creierul uman o avea de procesat într-o zi acum 100 de ani, cu informația pe care o procesează acum într-o zi, ne vom da seama ca este o diferență cantitativă enormă, adusă de evoluție, ceea ce a dus la adaptarea organismului uman și implicit a creierului. Însă paradoxal cantitatea de informație de care ne face efectiv conștieți creierul nostru este foarte mică, automatizând de fapt foarte multe procese.

În diferite etape ale vieții ni se cere sa ne concentrăm, la temele de la școală, apoi la teste, în sesiunea de examene la facultate, la job și acasă, în relațiile noastre, se presupune că ar trebui să ne concentrăm, însă nu ne prea învață nimeni cum să facem asta. Să fii foarte atent la ceva, pentru o perioadă de timp, nu e chiar așa de ușor, nu? Asta pentru că atenția noastră e atrasă de așa de multe lucruri deodată, trăim vremuri în care mintea noastră este supratimulată și credem că atenția se rezumă doar la lucrurile asupra cărora ne concentrăm, dar le cuprinde și pe cele pe care încercăm să le filtrăm. Avem intre 60000 si 70000 de gânduri pe zi și cele mai multe sunt frânturi din informația la care ne expunem.

Detalii: 8 saptămâni, Online/Offline, Individual/Grup, +14 ani

Hic et Nunc Meditație ghidată

Practica meditației, timp de zece minute pe zi, îmbunătățește concentrarea și capacitatea de a sorta și păstra informațiile active în minte, o funcție cunoscută sub numele de „memorie de lucru”. Creierul realizează acest lucru devenind mai eficient, consumând mai puține resurse cerebrale pentru a-și îndeplini sarcinile.

În programul de meditaţii ghidate te antrenezi să fii mai conştient de sine, să iţi recunoşti şi să îţi gestionezi emoţiile intense, antrenezi abilităţi de concentrare, îţi aminteşti mai des să fii recunoscător pentru ceea ce eşti şi trăieşti în prezent, pentru că viaţa se întâmplă aici şi acum. În meditaţie înveţi să asculţi şi să te asculţi mai mult, să gestionezi conflicte, şi interioare şi exterioare, să ai relaţii sănătoase cu ceilalţi, sa fii un om mai bun pentru tine şi pentru cei din jurul tău.

Util? Foarte. Ușor? Dacă ai un antrenor bun. La fel cum îți antrenezi corpul îți poti antrena și mintea, să fie mai eficientă, mai productivă, mai blandă când ai nevoie de ea așa, mai curajoasă când circumstanțele vieții o cer.

Detalii: Live/inregistrare audio, Online/Offline, Individual/Grup, +4 ani

Respiră & Fii

Respirăm de aproximativ 20.000 de ori în fiecare zi, un adult filtrează aproximativ 10.000 de litri de aer în fiecare zi şi fiecare dintre aceste respiraţii trimite senzaţii diferite corpului nostru şi creierului nostru care trimite înapoi semnale în corp. Acest lucru se întâmplă şi automat şi poate fi conştientizat şi controlat, felul în care respirăm joacă un rol vital în funcţionarea sistemului nervos şi a sănătăţii.

Conştientizându-ne respiraţia devenim mai conştienţi de corpul nostru, de senzatiile fizice. Lumea în care trăim ne face să fim tot ma deconectaţi de corp, mai devreme sau mai târziu în viață ne deconectam şi ne lăsăm conduşi de mintea noastră.

Când ne schimbăm şi ne influenţăm conştient şi activ respiraţia putem schimba şi influenţa şi modul în care ne simţim. Tehnicile de respiraţie conştientă sunt diferite şi au obiective diferite, combaterea stresului şi anxietății, relaxare, focus, energizare, somn, igienă emoţională s.a.

Detalii: 8 saptămâni, Online/Offline, Individual/Grup, +10 ani

Fit Mind - Mental coaching sportiv

Orice sportiv ajuns la performanță sau aflat în drum spre ea descoperă în timp că antrenamentul fizic este doar o parte din drumul ce duce spre trofeul pe care îl visează și pentru care transpiră o mare parte din viață. Un program de coaching mental optimizat pentru sportivi pentru a-i ajuta să obțină rezistență mintală și performanță maximă a creierului, îmbunătățindu-și capacitatea de a gestiona stresul, de a-și regla emoțiile și de a reține și procesa informații cu o rapiditate mai mare și în situații limită, devine o disciplina și în esență traduce și aplică mentalitatea unui campion. În acest programe pentru sportivi, de performanță sau nu, individuale sau de echipă, definim reziliența mentală în sport ca fiind capacitatea de a rezista și de a ne recupera din adversitate, precum și de a îmbrățișa schimbările și incertitudinile din care căutăm să învățăm perfecțiunea jocului.

O altă abordare diferită a acestui program este faptul că paradoxal lucrăm mai puțin cu motivația. Dacă te-ai intrebat vreodată de unde vine motivația atunci cand începi un game, un job, un proiect, un sport, o relație, o înghețată sau orice, și unde se duce ea pe masură ce jocul sau viața se complică, sau de ce n-o mai poti antrena la fel, vei afla un secret. Pentru că atunci când motivația iese din scenă ar trebui să lucrezi de fapt cu dublura ei, care este voința, e mult mai suportivă și mai consecventă în drumul spre performanță. În sport ne confruntăm cu teama de eșec, în programele Fit Mind dezvățăm paradigmele eșecului, învățăm să comunicăm cu un consultant valoros: Frica și reactivăm o manifestare a abiliăților de viață cu care ne-am născut: Curajul.

Detalii: 4 saptămâni, Online/Offline, Individual/Grup, +10 ani

Mindlessfull work

Mindless work

Atenția ne este distrasă în permanență, mintea noastră ratacește în alte sarcini și activități decât cele în care suntem implicați aici și acum, avem adesea sentimentul că ne scapă ceva, uităm lucruri, devinim reactivi, simțim că nu reușim să avem un somn bun, adormim și ne trezim cu gândul la dead-line-uri și to-do list-uri, avem dispoziții schimbătoare, nu mai găsim sens și motivație pentru activități.

Mindfull work

Încep să observ când mintea mea face câte o drumeție și sunt conștient de emoțiile care rulează în background, folosesc instrumente de restaurare a atenției, planific intervale deep-work în care nu mă las distras și nu distrag nici eu, sunt proactiv, sunt prezent și conștient de starea din care operez, învăț să îmi folosesc energia psihică din fiecare zi în mod eficient și productiv, știu exact care sunt resursele mele și le folosesc, ma trezesc mai des cu gândul la to-be list-uri.

Detalii: 8 saptămâni, Online/Offline, Individual/Grup, +18 ani

Senin în Mintea ta

Una dintre științele pierdute ale omului contemporan este Știința Prezenței. Creșterea abilității de prezență, crește și liniștea interioră a omului, aduce cu ea beneficiile fizice și mentale dovedite fiind știițific și modificări ale creierului în cortexul cerebral, centrul gândirii, claritate și perspectivă asupra a ceea ce și cui vom acorda cu adevărat prioritate în viață, susținând reglarea creierului la nivel superior, făcându-ne mai rezilienți și echilibrați în abordarea personală a fiecărui aspect din viață.

Creșterea gradului de conștientizare și de prezență, integrarea schimbării, concentrarea atenției, practicând în mod deliberat anumite acțiuni, o abordare 360 de grade pentru schimbare transformă modul în care gândești, comportamentele și în final manifestările din propria viață.

Programele personalizate includ exerciții de vizualizare a viitorului sine cu scopul de a acorda atenția într-un mod mai concentrat, mai folositor obiectivelor proprii.

Detalii: Custom, Online/Offline, Individual/Grup, +14 ani

let's connect

Dacă ți-ar plăcea sa stii mai multe despre munca mea sau dorești o programare, te rog să-mi dai de știre!